Tuesday, April 4, 2017

PROGRAM RUJUKAN KOMUNITI TONE PLUS


TONE PLUS

Tone Plus adalah salah satu Program Rujukan Komuniti WOW daripada Tone Group, yang mana menawarkan satu platform perniagaan mudah kepada individu untuk menjana pendapatan pasif secara berterusan di dalam industri telekomunikasi, di samping menikmati pelbagai kelebihan dan manfaat hebat yang ditawarkan. Konsep asas program Tone Plus amat mudah, hanya dengan memperkenalkan pengguna baru untuk menggunakan simkad prabayar Tone Plus, dan penaja (anda) akan dibayar komisyen setiap kali mereka melakukan topup. Dimana, bila atau berapa sahaja nilai yang ditopup, selagi simkad Tone Plus tersebut aktif digunakan, selagi itulah penaja (anda) akan dibayar komisyennya setiap bulantanpa had masa, sampai bila-bila.

Pengendali Program: Tone Plus Sdn Bhd  

Pembekal Perkhidmatan: Tune Talk Sdn Bhd   

Pembekal Prasarana: Celcom Axiata Berhad   

Dengan Kerjasama: 

Air Asia 
Tune Hotel 
BIG Card 
Tune Money 
Etiqa Takaful Insurans   

Pensijilan: Tone Plus telah dianugerahkan lesen Application Service Provider (ASP) dari Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) dan juga ahli berdaftar di bawah Consumer Forum Malaysia (CFM).

LATAR BELAKANG SYARIKAT

1. Tune Talk Sdn. Bhd, adalah syarikat pengendali talian mudah alih (mobile) yang mula beroperasi pada 19 Ogos 2009.

2.    Tune Talk beroperasi selaku Mobile Virtual Network Operator (MVNO) yang menggunakan rangkaian prasarana luas yang dimiliki oleh Celcom (Malaysia) Berhad. Perjanjian kerjasama Tune Talk dan CELCOM dibuat pada Disember 2008. 



3.    Celcom adalah pemegang saham terbesar dalam Tune Talk dengan pegangan 38% saham sementara 35.7% lagi dipegang oleh Tune Ventures Sdn Bhd, dimana Datuk Tony Fernandes dan Dato' Kamarudin Meranun adalah pemegang 70% sahamnya.

4.  Sebagai anak syarikat Tune Group, Tune Talk akan memberikan kombinasi unik dalam kehidupan  masyarakat bersama-sama syarikat lainnya seperti Tune Air, Tune Money, Tune Insurans  dan Tune Hotels. 


TONE PLUS SDN. BHD.

1. Tone Plus Sdn Bhd (821129-A) ditubuhkan pada tahun 2012, dalam usaha untuk memajukan industri telekomunikasi di Malaysia. Sehingga hari ini (Mac 2016), jumlah keahlian Tone Plus hampir mencecah 200,000 orang di seluruh Malaysia.

2. Misi Tone Plus adalah untuk membantu setiap individu mencapai kebebasan kewangan melalui konsep pemasaran networking yang inovatif.

3. Tone Plus Sdn Bhd menggabungkan pengalaman dan kepakaran dari insurans, pemasaran rangkaian dan perkhidmatan kewangan untuk merumuskan strategi baru menjana pendapatan.

4. Pemilik saham syarikat Tone Plus adalah juga pemilik syarikat Tone Excel Sdn. Bhd. yang menjalankan program sedia ada iaitu Pelan Tone Excel. Program Tone Excel ini telah berada di pasaran sejak Ogos 2010 dan telah pun mempunyai seramai 1,100,000 peserta. Lanjutan dari kejayaan memberangsangkan program Tone Excel maka Tune Talk telah bersetuju untuk melancarkan program baru Tone Plus.


Tone Plus & Tune Group

Pejabat :
Tone Plus Sdn. Bhd.
B-G-1, Jalan 3/149E, Taman Sri Indah,
Bangunan Endah Promenade,
Bandar Baru Sri Petaling,
57000 Sri Petaling,
Kuala Lumpur

Maklumat Lanjut :LamanWeb:
http://www.toneplus.myTel: 010 - 5000969
(8.00 am – 10.00 pm Daily)
Fax: +603-90540278
Email add : hq.care@tonegroup.net

No comments:

Post a Comment

MUDAHNYA BISNES TONE PLUS ....