Sunday, September 24, 2017

SIAPA KATA TONE PLUS INI UNTUK CARI KEKAYAAN SAHAJA!!!

Sekadar perkongsian.. 

Selain menjana pendapatan pasif , program Tone Plus juga boleh membantu kehidupan harian keluarga kita atau lebih Senang dipanggil MESRA KELUARGA.
Mari lihat 5 sebab Kenapa Tone Plus ini mesra keluarga.
1) Meningkatkan taraf ekonomi diri dan keluarga. Jika anda memperkenalkan simkad Tone Plus kepada ayah, Ibu, abang, kakak, adik... sudah tentu setiap kali mereka topup dimana2 saja, bila2 anda akan dibayar komisen oleh Tone Plus. Pendapatan komisen yg anda dapat setiap bulan ini boleh digunakan untuk mencukupi keperluan keluarga kita.
2) Perlindungan Insuran kemalangan diri Etiqa Takaful bernilai RM50,000. Jika setiap ahli keluarga topup terkumpul RM50 sebulan, mereka akan dilindungi insuran kemalangan diri. Ini sekurang-kurangnya dapat membantu mengurangkan kos berkaitan sekiranya ada ahli keluarga ditimpa musibah.
3) Pendapatan Tone Plus boleh diwarisikan kepada ahli keluarga. Sekiranya kita telah meninggalkan dunia ini, pendapatan Tone Plus boleh diwarisikan kepada keluarga dan pendapatan ini sentiasa jalan macam duit pencen selagi simkad Tone Plus itu tidak expire. Sekurang-kurangnya ini membantu ahli keluarga yang ditinggalkan semasa menghadapi segala ujian untuk meneruskan kehidupan.
4) Langganan data Tone Plus lebih menitik beratkan hubungan kekeluargaan. Kenapa?? Dalam Tone Plus tak ada langganan data unlimited atau langganan burung hantu sampai pagi yang membuatkan kita menghadap handphone setiap masa sehingga mengabaikan tanggungjawab dalam keluarga kita. Bayangkan jika setiap masa kita melayari internet sampai larut malam sampai pagi, bukankah ini mengganggu masa rehat/tidur keluarga...satu lagi mungkin kesihatan kita akan terganggu kerana tidak cukup rehat...Bagaimana nak kerja keesokan paginya dalam keadaan begini??
5) Dengan Pelan data Internet yang bukan unlimited, kita boleh mengawal masa anak-anak kita daripada terlalu menggunakan Internet atau bermain online games. Ini dapat mengimbangi masa belajar dengan menggunakan handphone... Bayangkan jika anak kita asyik menghadap Hp sahaja.. Bukankah ini boleh menjejaskan prestasi pelajaran mereka..!!!
Banyak lagi sebab Kenapa Tone Plus ini lebih dikatakan mesra keluarga seperti biaswa pendidikan, pinjaman pelajaran, pinjaman perubatan... Panjang jika saya senaraikan satu per satu..
Cuma fikirlah POSITIF, Tone Plus ini bukan dicipta untuk mengejar kekayaan dunawi semata-mata tetapi lebih kepada keselesaan dan keperluan hidup kita..
Anda sudah faham.. Jadi sertailah Tone Plus hari ini..

No comments:

Post a Comment

MUDAHNYA BISNES TONE PLUS ....